BLOG HABERLERİ

• 4 ekim 2019 Geçen sene gittiğimiz Limak Cyprus Deluxe Hotel'e bu sene yine gitme fırsatımız olacak geri sayım başladı bile...
  • 11 Ağustos 2019 Ağustos ayı içerisinde 2 farklı otelde konaklamayı düşünüyoruz. Bunlardan birisi Doğa oteli olan Bağdat Resort Yalova ve Daha önce hiç gitmediğim bir yerden 5 yıldızlı bir otel tercih edeceğiz
  • 12 Ekim 2018  Toplamda 6 kişi olacak şekilde ilk kez Kıbrıs'ın 1 numaralı oteli Limak Cyprus Deluxe Otelde 2 gece 3 gün tatil yapmayı düşünüyoruz.
  • 18 Ağustos 2018  Marmaris'te bulunan Green Nature Resort & Spa Oteline doğru yola çıkacağız. Otel dönüşü Dalyan'ın karşısındaki Sultaniye Çamur Banyosu ve Ekincik Koyu ile İstanbul'a dönüş yolunda 1 günde olsa Yalova'da ki Bağdat Resort'te kalmayı planlıyoruz
  • 20 Mart 2018 2018'in ilk gezisini önce Kuzuluk Kaplıcalarına yapıyoruz. Yakın rotada bulunan Sülüklü Göl ve İzmit'te ki Yuvacık Karaaslan Kampinge gitme fikrine sıcağız:)
  • 1 Eylül 2017  Tarihinde Kuşadası Palmin Hotel'e gitmeyi planlıyoruz. Dönüş yolunda Avşa Adası veya Erdek rotamız dahilinde.
  • 22 Temmuz 2017 Trakya turu yapmayı planlıyoruz. Başlıca dolaşacağımız yerler Gökçetepe, Mecidiye, Enez ve Erikli
  • 26 Şubat 2017 Arkadaşlarım ile sözleşip KARTEPE turu yapmayı planlıyoruz.
  • 22 Şubat 2017 Blog sayfamın tasarımını tamamen değiştirerek yeni baştan yaptık. Umarım beğenmişsinizdir.
  • 2 Temmuz 2016 Ramazan Bayramında ESKİŞEHİR'den başlayıp MUĞLA civarındaki MARMARİS, DATÇA, AKYAKA, DALYAN ve FETHİYE gibi harika yerleri ziyaret edeceğiz.
  • 20 Mart 2016'dan sonra SAPANCA - KUZULUK KAPLICALARI - ABANT - SÜNNET GÖLÜ ve MUDURNU gezisi yapmayı planlıyoruz
  • 23 Eylül 2015 Kurban Bayramında memleketimiz CİDE'ye gidiyoruz. Yol üstü küçük kaçamaklarla paylaşımlarım devam edecek
  • 17 Temmuz 2015 Ramazan Bayramında KARADENİZ TURU yapmayı planlıyoruz.
  • 18 Mart 2015 KUZULUK - SAKARYA - AKYAZI gezimizi yapıp paylaşacağım.